Saturday, September 19, 2009

Hari Terakhir Program Sekolah

Tak sangka esok nak raya.. Orang tengah sibuk2 kat dapur aku curi2 ngadap lappy update blog! hehe.. Bosan kat rumah tak ada budak2.. Eh, jap tajuk entry lain.. haha.. Setiap minggu sekolah aku akan buat majlis berbuka puasa pada setiap hari khamis . Walaupun program tu program berbuka puasa aku tak puasa pun aku pergi juga . Lalala sekurang2nya boleh tolong buat kerja dapur ..

Aku rasa sangat gembira bersama dengan rakan2.. Tiap2 minggu makan yang sama . Nasi ambang dan nasi ambang. Pernah sekali kami minta ustaz untuk tukar makanan sebab agak bosan makan makanan yang sama tapi hasilnya kurang memuaskan. Serius tak sedap! Nak juga makan nasi ambang sebab nasi ambang tu makan ramai2 .. Ada tak diantara blogger yang tak tahu nasi ambang tu ape? meh aku nak tunjuk kat kamu semua apa itu nasi ambang . yum2 ... Sedap woooo ...


sebelum makan .. Nampak sodap tak?

Ni dia nasi ambang bagi yang tak kenal tu.. Nasi ambang ni sedap makan ramai2 . Kalu makan sorang2 tak sedap . Di hidangkan dalam daun pisang dan diletakkan di atas talam . Nak makan meh datang Johor . Aku makan tiga orang je banyak2 ni . Makan ngn Raz dan Niena lah ape lagi . Boleh habes licin . Tak caya ? Meh tengok ..



amacam ? licin tak ? hehe

Sangat sedap .. Ni jari aku Raz dan Niena . Baeek punya ..


Raz, Aku dan Niena

Best friends ever .. Lalalala.. :)
SEKIAN .. :)

Salam Lebaran semua ..

1 ulasan:

Ain Azhar @ Chenta said...

dah sihat dah dek?
syukur.. akak tak putus2 doakan kesihatan adek..
i donno u.. but i really concern bout ur health coz u still young, dear.. anyway.. syukurlah dah sihat.. jangan lupa berubat.. Fikir positif selalu..

Nak SPM dah kan? If ada masalah in Math, tell me on my blog k dear.. Insya-Allah, akak tolong.. =)