Wednesday, May 20, 2009

Te4m 4kU

Kat sini adelah beberapa muke2 minta simpati yang suruh aku tayang wajah2 cun dorg .. haha mari kita saksikan .. Dan komen sikit . Hehe .. Yang ni adalah 4 dara pungutan . Pungut kat mane ? Kat tepi jalan jek .. Hoho ..
Ok lah dari kiri tu Rahmah/Balau (left field) kembar aku , Sarah/Ngigau (3rd base) Eda/Mendot (catcher) Amoi (center) .. Sumer ni pakai name samaran .. Name aku lak ? Nak tahu ke ? Hehe dorang panggil aku Alus .
Ni sumer bukan sebab aku ni Alus .. tapi ex coach aku punya agnkara laa .. Dari aku fom1 sampai laa ni name tu terus lekat .
Sampai ade dak bawah 15 tu tny aku , "Name ko ape ek Lus ?" Adess die tak tahu name betul aku ..



Last skali ni lah team softball aku .. Pilih lah mane yang berkenan than bagi tahu aku law nak kenal2 . Haha ..

Time ni nak p lawan ngn Sek Bukit Pasir alaa yang jadi johan tahun ni ..

Huhu tapi kteorang menang ngn Bkt Pasir .. Time tu game dalam hujan . Memang best men dalam hujan ..

Ain boleh pitch bola time hujan , tapi pitcher Bkt Pasir tk leh pitch . Ape lagi menangis lah dalam diamond tambahan pula kena psiko . Hehe sangat seronok psiko pitcher die sampai tension habis .. :)

5 ulasan:

Igniz said...

eh, cik manis92 ada kembar ye?:)

Balau, Ngigau, Mendut, Alus...ganasnye nama samaran utk pompuan..XD

'AQILAH said...

alus alus alus...comel la name tuh

GuLe2sweet said...

Yup Igniz .. kite ade kembar hehe ..
Mendot lah Igniz .. Kadang2 panggil Dot jek .
Haha tah pape . Mendot tu Beng (Ain) yg bagi name . :)
O0o0 kami memg ganaz2 pun .. hihi

GuLe2sweet said...

Aqila hai2 ..
Suke ke name tu ? Hehe dulu sy tak ske pun .. Tp lame2 layankan ajer ..
Kembar sy tu name ngigau sbb die slalu tido mengigau ..
Menakutkan jgk kadang2 .. :)

Anonymous said...

nk plh yg mne eh