Tuesday, March 24, 2009

4rr4ghh !!

Hari yg agak memalangkan apabila hari pertama nek sek aku dah terbangun lambat akibat drpd aku menyiapkan kerja sek aku yg tertangguh selama seminggu .. haha .. Isnin tu ade watikah pelantikan pengawas sesi 09/10 .. aku adelah terlibat sikit2 utk uruskan budak2 junior aku yg kerek lg susah mkn di ajar .. uat saket aty aku jer . muahaha .. tp aku uruskan jgk lah dorg (Cgu2 nk goyang kaki, jd die harapkan kami buat keje) hee .. tp yg lebih malang akibat dr mata aku yg ni tk nak bangun waktu mak aku kejut aku pun tertinggal bas utk ke sekolah .. ceh !! kebetulan ayah ku menunggang moto ku kedai . (Aku pun menungu ayah ku ngn muke seposen sambil mendengar bebelan dr bunda ku)
Nasib bek ayah ku balik awal dan aku sempat ke sekolah utk menguruskan majlis tersebut . Lalala

Setelah masuk ke kelas ?!! Rabu ade ujian lisan BI .. Khamis ujian lisan BM ?!! Owh tidak aku masih tk hafal texs lg !! BM tu ok lagi sbb aku dah hafal sikit.. BI ?? Hari ni (iaitu ary selasa) baru aku nak hafal texs .. :(
Esk nak ujian .. Huh .. ke laut lah jwbnya ..
Bukan setakat tu jer .. Malah khamis ni ade sambutan maulidur rasul kat sek aku huaa ape pun kelas aku tk buat lg !! Well2 kami amex bahagian dlm menyanyi ... Lalala~ tp lirik lagu pun tk hafal lg wok !! Aku n classsmates blurr giler .. than tiap2 ptg ade lat kawat utk peringkat daerah pulak .. Huaa kelam kabut idup aku n classmates aku .. Cgu2 sumer mcm harap kami jer yg buat keje .. (Cgu , ORG LEN TK DEW KE ?!) Di sini aku bukan nak mengeluh .. memg leh nak buat sumer tu .. tp jadual tu jgn lah padat sgt .. Kasihani lah kami ni ..

Sedih betul aku law ckp pasal ni . Sensetip btl !! (Haha over) .. Kemudian menunggu saat2 mendapat kertas ujian . Exam b4 cuti .. Aku kecewa giler ngn paper kimia !! B3 jer ?! Sedih giler .. membe aku ramai yg dapat A1 ! (Cgu apakah dosa ku ?) Huhu sampai sini jelah keluhan aku .. Lalala~ owh luper , konklusinya utk korg jgn tanguh2 kerja ..
(Ade kaitan ke ngn citer aku di atas ? Tah layankan ajer .)
Muahaha (Sambil bergelak ketawa bersama puaka)

2 ulasan:

amALIVE said...

ooo...
lalalalalala....

GuLe2sweet said...

haha am ..
ape nyanayi2 ni ..
hee